FAQ

FAQ

  1. Het onderdeel wat ik zoek kan ik niet terugvinden. Wat moet ik doen?
  2. Hoe zorg ik ervoor dat ik het juiste onderdeel toegezonden krijg?
  3. Hoe is de bestelprocedure bij Buren Hallum en wat kost het mij om de onderdelen bij mij in huis te krijgen?
  4. Wat moet ik doen als mijn zending beschadigd aankomt?
  5. Hoeveel garantie zit er op de onderdelen?
  6. Ik heb iets verkeerd besteld, kan ik dit retourneren?
  7. Ik heb geen autobedrijf, kan ik toch bij u bestellen?
Het onderdeel wat ik zoek kan ik niet terugvinden. Wat moet ik doen?

Indien u een onderdeel niet kunt vinden, kunt u altijd contact opnemen met één van onze medewerkers. Zij zullen u assisteren bij het zoeken van het auto onderdeel dat u niet kunt vinden.

Indien wij een onderdeel niet op voorraad hebben, kunnen wij dit in de meeste gevallen voor u bestellen. Mocht u een Magneti Marelli onderdeel zoeken, dan kunt u in de Magneti Marelli Web Catalogus het artikelnummer vinden. Als u dit nummer aan ons doorgeeft, kunnen wij het artikel zeer snel voor u in huis hebben.

Top ↑

Hoe zorg ik ervoor dat ik het juiste onderdeel toegezonden krijg?

Het is belangrijk dat wij zoveel mogelijk informatie over het voertuig van u krijgen. Het belangrijkste is het chassisnummer. Verdere informatie hangt af van het onderdeel dat u nodig hebt. Voor bijvoorbeeld een wiellager is het belangrijk te weten of de auto ABS heeft of niet. Voor een multiribriem is het belangrijk om te weten of het voertuig airco heeft of niet. Andere voorbeelden te over.

Top ↑

Hoe is de bestelprocedure bij Buren Hallum en wat kost het mij om de onderdelen bij mij in huis te krijgen?

Als u vóór 16.00 uur bestelt, heeft u de onderdelen normaal gesproken de volgende dag vóór 14.00 uur binnen. Heeft u nachtlevering, dan ontvangt u de onderdelen al vóór 8.00 uur. Alle zendingen boven de € 200,00 (ex.BTW) worden franco verzonden. Voor gewone dagzendingen en TNT-zendingen beneden de € 200,00 (ex.BTW), vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 4,95. Voor nacht –en rembourszendingen is dit € 7,50.

Top ↑

Wat moet ik doen als mijn zending beschadigd aankomt?

Kijk goed of de zending tijdens de aanbieding geen rare deuken of scheuren vertoont. Heeft de zending een beschadiging, accepteer deze dan niet! Neem contact met ons op en wij zorgen voor een nieuwe zending.

Top ↑

Hoeveel garantie zit er op de onderdelen?

Op alle onderdelen geven wij 1 jaar garantie, met uitzondering van de uitlaten en de accu’s waar wij 2 jaar garantie op geven.

Top ↑

Ik heb iets verkeerd besteld, kan ik dit retourneren?

U kunt het verkeerd bestelde onderdeel in principe teruggeven aan ons, waarop wij tot creditering overgaan. Op deze onderdelen gelden onze retourvoorwaarden.  Voor een snelle afhandeling van uw retour, kunt u deze naar ons opsturen. Een andere mogelijkheid is om contact met ons op te nemen, waarop wij één van onze vertegenwoordigers het onderdeel  laten ophalen. Indien wij een onderdeel speciaal voor u besteld hebben, kunt u dit onderdeel niet retour naar ons opsturen.

Top ↑

Ik heb geen autobedrijf, kan ik toch bij u bestellen?

Nee, Buren Hallum Automaterialen is een groothandel die uitsluitend aan dealers, specialisten en universele garagebedrijven levert. Wij verwijzen u dan ook door naar een garagebedrijf bij u in de buurt.

Top ↑

Buren Hallum Automaterialen 058 294 8970
Einsteinweg 1 Leeuwarden, 8912AP